Тук, в slavov/studio вярваме в практиката на "съдържанието е важно за дизайна", което означава, че основното послание на Вашия сайт трябва да е ясно, което от своя страна оказва влияние върху дизайна на Вашия сайт.
Да кажем, че имате фирма, която има уебсайт от 2010 г. Той е имал всички неща, които смятате, че са необходими за един сайт тогава: стоки, снимки, текст и списък на вашите топ 20 основни ценности. Вашият сайт е пълен със съдържание, така че може просто да копирате и поставите старите неща във Вашия чисто нов респонсив сайт, нали?
Грешите! Съдържанието и дизайнът са две части на едно цяло, не можете да промените едната, без да засегнете другата. Нашият език влияе на поведението ни, а това се отнася и за интернет страниците. Представете си, че имате нов красив, динамичен дизайн за вашата страница, но заглавието казва това:"Нашата агенция извършва стратегически решения, основани на нашите клиенти и техните потребности". Това заглавие може да бъде технически вярно, но то не дава на никого причина да остане и да научи повече. Дори ако дизайнът Ви привлича вниманието, ако заглавието не успее да завладее посетителите, то останалата част от сайта Ви губи смисъл, защото сте изгубили клиента. "Дизайн и разработка на уеб сайтове" не означава просто работа, а също така изкуство, поглед, вдъхновение и талант за въздействие.
"Ние сме придирчиви." - това заглавие в комбинация с великолепен дизайн, грабва потребителя незабавно и го кара да иска да знае повече за Вас. Съществува и вариант, при който ако заглавието "Ние сме придирчиви" се използва в дизайн, който не го подчертава и допълва, съобщението губи въздействието си. Когато мислите за освежаването на сайта на Вашата фирма, не пропускайте създаването на ново съдържание. Ако построите нова къща, най-вероятно няма да вземете килима и мебелите от старата.
Ърнест Хемингуей пише най-късата история на всички времена, която се състои от шест думи: "За продан: Бебешки обувки. Никога необувани." и има за цел да въздейства. Историята може да е кратка, но тя изпълнява своята главна цел, а именно интерес, въздействие и предизвикване на емоции. Понякога малкото е повече.