Ново ли е за Вас блогването? Или може би сте се опитвали преди, но не сте видели резултати? Така или иначе, със сигурност сте чули, че блогването може да бъде ефективен, а може би и най-ефективният инструмент, за да се увеличи трафика на уебсайта Ви и да се генерират дълготрайни и доволни клиенти. Но често блогърите забравят да отговорят на един съществен въпрос: защо блогването е важно за бизнеса ... а те просто казват, че това е така.
Да започнем с най-важните прозрения и стъпки, които трябва да знаете, за да създаде мощен блог. Едно от най-големите предимства на блогването е подобряване на Вашата SEO оптимизация и маркетинг. В няколко кратки параграфа ще разберете защо блоговете са важни за бизнеса и как да го направите сами.
Прозрение 1: Вашият блог не се отнася за Вас, а за проблемите, които клиенти искат да решат.
Много фирми не са получили ползи при създаването на своя първи бизнес блог. Защо? Защото те блогват за себе си, а не за нуждите на техните клиенти. За съжаление, на Вашите клиенти не им "пука" за Вашия бизнес, те се интересуват от решаването на техните проблеми и да намерят отговори на техните въпроси. Чисто и просто. Един ефективен бизнес блог не е емисия новини за Вашата фирма. Ако искате да споделяте новини за компанията, направете бюлетин, не го публикувате в блога си. Блогът е място за споделяне на прозрения за Вашата индустрия и решаване на дадени въпроси и проблеми, които да бъдат полезни за клиентите.
Съвет 1: Разберете какви проблеми и въпроси вълнуват клиентите Ви и как Вашата фирма би била полезна.
Прозрение 2: Има хиляди хора, които постоянно търсят за Вашите продукти и услуги. Уверете се, че те ще ви намерят.
Намирането на Вашия сайт се свежда до една дума: Google. Той работи, за да предложим най-доброто съдържание в интернет във връзка с условията на търсене. Ако искате да се класирате високо в резултатите от търсенето, трябва да направите всичко лесно за Google, за да си върши работата. Първо, Google има нужда да разбере намерението/целта на търсенето, за да осигури на търсещия подходящо съдържание. Дали на търсещия му трябва статия, сравнение или продукт, Google може да разбере това от зададения въпрос. Например, ако търсите "защо блогването е важно за бизнеса", Google може да си направи извод, че търсите да прочетете статия по този въпрос. Ако търсите "как да започна бизнес блог", Вие отново, вероятно търсите съвети за блогването. Ако търсите "наемане на бизнес блогър", Вие искате да плащате на някой, който да блогва за Вас. Google знае какъв тип съдържание търсите чрез термините, които използвате. Въз основа на нуждите, Google иска да предостави на търсещия най-добрите сайтове в интернет с подходящо съдържание. Как Google решава, кои сайтове да покаже? Има много фактори, но двата главни са: приложимост и авторитет. Приложимост: колко тясно съдържанието на уеб страницата съвпада със заявката на търсещия. Пример: Ако някой търси: "как да започна бизнес блог" и Вашата страница е озаглавена "Как да започнете бизнес блог" и статията съдържа насоки за започване на бизнес блог, то Google може уверено да покаже Вашия сайт по отношение на търсенето. Авторитет: Оценката, която Google е дала за Вашия уебсайт на базата на цялостното качество. Този рейтинг се състои от много фактори: уеб дизайн, лекота на навигацията, входящи връзки, и още много. За целите на тази статия, а именно за значението на блоговете, ние ще се съсредоточи върху един фактор: "индексирани страници". С две думи, колкото повече страници има Вашия сайт, толкова по-висока оценка получава Вашия сайт. И познайте какво? Всеки пост в блога се брои за друга страница. Така че всеки път, когато публикувате статия, Google добавя още една страница на Вашия сайт и увеличава Вашата оценка. Страхотно, нали?
Съвет 2: Вземете най-често срещаните въпроси от Вашите клиенти и напишете статии, които директно да им отговорят. Тези въпроси са ключови думи и трябва да бъдат сериозни и целенасочени.
Прозрение 3: Блогът е причина за задълбочаване на отношенията Ви с Вашите клиенти.
Сега вече сте майстор в идентифицирането на клиентите си, разбирате техните проблеми, как те се опитват да ги решат онлайн и писането на целеви влогове, които им предоставят пряко отговора. И сега какво? Просто получавате посетители на Вашия сайт, което не означава, че всички те се трансформират в клиенти. Ако трябва да бъдем честни, блоговете не са толкова важни за бизнеса, освен ако нямате начин посетителите на Вашия блог да се преобразуват в контакти или потенциални клиенти - което означава улавяне на имена, имейли, адреси, телефонни номера или всякакъв друг вид лична информация за контакт. Затова е необходимо читателите да има възможност да се абонират, да комуникират с Вас по повод възникнали въпроси или да заявяват абонамент за имейл известия. Това е връзката, която свързва пряко Вашия блог и читателите Ви и генерира продажби.
Съвет 3: Създаването на последователи за Вашия блог е метод те да се превърнат в един контакт и бъдещ клиент.
Посредством тези прозрения, може да придобиете представа, защо е важно да има блог Вашата фирма. Надяваме се, че сме били полезни.