Тези дни не е достатъчно Вашият бизнес да има интернет страница. Време е да извлечете полза от социалните мрежи като Facebook и Twitter. Ако Вашата компания все още не разполага с профили в социалните мрежи, е време да поправите тази грешка, иначе рискувате да изостанете от конкуренцията.
Все още не сте убедени в това? По-долу посочваме няколко причини социалният маркетинг да се превърне във Ваш приоритет:
1. Можете да видите Вашият целеви пазар отблизо и лично. Това, което прави един социален маркетинг толкова готин е, че можете да видите отзива на Вашите клиенти относно Ваши постове и туитове. По този начин може да промените Вашата маркетингова политика като резултат.
2. Ако има проблем с даден продукт или услуга , веднага можете да разберете обратната връзка от Вашите клиенти. Така Вие ще бъдете първите, които ще знаят, когато има проблем и можете да вземете мерки веднага. Проучвания показват, че потрбителите ценят фирми, които откликват на жалби от клиентите си.
3. Вашата конкуренция поства редовно в социалните мрежи. Ранното пиле рано пее. Колкото по-бързо стартирате Вашите профили в социалните мрежи, толкова по-скоро ще започнете да трупате многобройни фенове и последователи. Не бихте искали Вашата конкуренция да напредне в социалните мрежи, защото ще Ви е много по-трудно да ги настигнете. Истината е, че вероятно конкуренцията Ви вече се налага във Facebook, а може би дори и в Twitter и LinkedIn.
4. Хората ще са по-възприемчиви към Вашите съобщения. Хората гледат на Twitter и Facebook като социални мрежи, а не като място за търговия. В резултат на това е по-малко вероятно да видят това, което публикувате, като реклама и има по-голям шанс да чуят Вашите послания.
5. Ще получите повече продажби. Това не е изненадващо, като се има предвид, че има по-голяма вероятност да постнете нещо в момент, в който е необходимо на част от Вашите клиенти. Социалните мрежи не само запазват името на Вашата фирма на челни места в ума на потенциалните Ви клиенти, но те също така дават възможност за постоянното им стимулиране да купуват още и още. За да тествате това, Ви предлагаме да постнете код за намаление в някоя от социалните Ви мрежи. Ще се изненадате, колко много хора пазаруват с този код.
6. Безплатно е! Можете сами да създадете и управлявате Ваши профили в социалните мрежи. Ако се съмнявате във Вашите умения за писане и маркетинг, можете да се доверите на професионализма на външна фирма, която да ръководи Вашите маркетингови проекти и стратегии в социалните мрежи. Все пак зле написаните публикации биха се отразили негативно на реномето на Вашата фирма.
Казано по-просто, социалните медии вече са неразделна част от бизнеса в новото хилядолетие. Ако Вашият бизнес все още не е активен в социалните мрежи, сега е времето да започнете. Кой знае, може да се лишавате в момента от повече продажби.