Какво представлява планирането и консултинга на един уеб сайт?

Независимо дали планирате бизнес сайт от 3 страници или сайт за електронна търговия от 5000 страници, трябва да притежавате план, който да е водещ в процеса на изграждане. Планирането на уеб сайтове може да бъде трудна задача за всяка фирма или организация. Ако го направите добре, Вашият сайт ще постигне целите, които сте набелязали за него.

Ние сме добре запознати с уебсайт реконструкцията, тъй като компаниите се развиват, придобиват нов фокус, модернизират се и се нуждаят от нови технологии за комуникация, продажби или просто старият им дизайн е вече изтъркан.

За да се планира най-качествено един уеб сайт е нужно клиентът да посочи следните неща, а фирмата изпълнител да го доразвие до цялостен план:

1. Определете целта на Вашият уеб сайт

Той може да бъде презентационен, корпоративен или онлайн магазин. Това решавате Вие.

2. Определете Вашата аудитория. Помислете експанзивно.

Попитайте се, кой освен Вашите преки клиенти, може да види и използва Вашият уеб сайт? Нахвърляйте сценарии, в които различни видове посетители идват във Вашият сайт и се опитайте да мислите за това, как ще отговорите на всяка една от техните нужди.

3. Изследвайте подобни сайтове. Това е полезно.

Вижте сайтовете на подобни организации или предприятия, които се занимават с подобни услуги или продукти. Направете списъци на съдържание, функции и елементи от дизайна, които харесвате. Това ще Ви насочи, когато започнете изграждане на уеб сайт за Вашата фирма.

4. Помислете за характеристиките и функционалността на сайта. Това включва:

  • Специални форми за събиране на запитвания, искания, контакти, анкети и тн.
  • Електронна търговия и формуляри за поръчка.
  • Съдържание и функции на CMS системата, така че да можете да актуализирате сайта си сами.
  • Аудио, видео, блогове или други интеграции на социални медии.
  • Динамични навигационни менюта.
  • Специални графики, слайдшоу, табове, навигации или плъзгачи.
  • Интегриране на имейл маркетинг.

Разгледайте нашият списък от уеб сайтове, които сме изградили, за да Ви помогне да започнете този списък.

5. Направете бюджет.

Един уеб сайт трябва да се интегрира в съществуващи и дългосрочни бизнес цели и да не се счита за еднократен разход. Направете бюджет за първоначалните разходи за проектиране и разработка на сайта, но също така трябва да се има предвид, че ще актуализирате сайта си точно както правите промени и актуализации за Вашият бизнес.

6. Помислете за маркетингова стратегия.

Координирайте дизайна на Вашите онлайн и печатни медии. Обмислете оптимизацията на Вашият уеб сайт, интернет маркетинг, имейл бюлетини, пощенски картички или други носители на печат.

7. Регистриране на име на домейн.

Ще трябва да намерите име на домейн, което е достъпно. Нещата, които трябва да имате предвид, са:

  • Лесен ли е за изписване?
  • Отразява ли името на Вашата фирма или продуктова линия?
  • Името на домейна съвпада ли с ключови думи, с които Вашите клиенти Ви откриват онлайн? Колкото по-близо, толкова по-добре.
  • Ще изглежда ли добре, когато се използва в печатни реклами?

7. Подгответе съдържанието на сайта.

Опис на съдържанието, което вече имате в печатни брошури, листовки или бюлетини. Събиране на графики, снимки и лога. Опишете Вашите продукти, които искате да се съдържат във Вашият уеб сайт.

8. Определете целевата дата.

Създайте график, с който да посочите Вашите намерения за предоставяне на съдържанието на сайта, дата на която сайта да бъде структуриран и дата на която той да бъде изцяло готов.

Доверете се на професионализма и опита на фирма, която да изготви по най-добрият начин Вашият план и консултинг за уеб сайт. Това ще Ви спести много главоболия и грешки.