Защо е важно да инвестираме в добро лого?

Има много важни аспекти в бизнеса, като например да имате качествено обслужване на клиентите, разчет на времето, планове за разрастване и развитие, добра реклама и маркетингова стратегия. Въпреки че всички тези неща са важни, има и друг елемент, който много фирми забравят, а именно логото. То казва много за това кои сте и качеството на услугите или продуктите, които предоставяте.

Защо да инвестираме в дизайн на лого

Някои собственици на фирми смятат, че професионалното и привлекателно лого е излишно или не толкова важно за малкия бизнес. Замислете се върху това, че когато някой каже "Apple" или "Nike", веднага Ви идва наум нагризана ябълка и запетая. Големите компании използват лога, защото логата работят, без значение от размера на бизнеса, защото хората се нуждаят от тях, за да си спомнят и свързват името с изображение. Вашето лого е горивото, което осигурява най-добрия резултат за Вашите инвестиции, когато излизнете на пазара.

Целите на едно лого:

  • Вашият подпис и изразяване на Вашата идентичност
  • Вдъхва доверие
  • Предпазва Вашата фирма от определението "като една от многото"
  • Прави Вашия бизнес запомнящ
  • Изразява професионализъм
  • Привлича нови клиенти
  • Изгражда лоялността на клиентите

Кои лога работят най-добре?

Логата са толкова важни и лични за бизнеса, че е лесно да ги усложните прекалено много или да направите такива, който няма да устоят на изпитанието на времето или един бъдещ растеж. Изброяваме някои важни аспекти, върху които да наблегнете, когато обмисляте собственото си лого.

  • Колкото по-малко елементи, толкова по-лесно за запомняне.
  • Открояване с привлекателен дизайн или цветове.
  • Логото трябва да има смисъл и да е свързано с Вашето име и дейност.
  • Трябва да е в състояние да издържи на времето или бъдещо разширяване на бизнеса Ви.
  • Уверете се, че може да бъде мащабиран и да стой добре във всякаква големина и размер

Например в автомобилния бизнес професионалното лого не просто свързва Вашето име с изображение, то Ви свързва с клиента. Предполагам, че сте съгласни?!