10 предимства на това да имате професионално лого и рекламни материали

Експерти призовават собствениците на малък бизнес да се сдобият с лого, визитни картички и всякакви маркетингови материали. Но не обясняват причините, които стоят зад тези съвети. По-долу ще Ви запознаем с 10 предимства, поради които да се сдобиете с професионално лого и маркетингова идентичност.

  • За да изглежда Вашият бизнес по-сериозен и по-голям. Много често малките фирми залагат на безплатни Microsoft графики за техните визитки и лого. Това обаче крещи "дребен продавач" на техните клиенти.
  • За да увеличите шансовете си за спечелване на капитал или продажба на бизнеса Ви. Ако представите добър бизнес пакет, който включва маркетингови материали и графики, бизнеса Ви ще изглежда много по-пълноценен и пълен.
  • За да привлечете повече клиенти. Много от клиентите търсят добре дефинирани компании и това ги кара да взимат по-лесно решение.
  • За да дадете на Вашите клиенти усещане за стабилност. Не всички фирми са от много години на пазара. Повечето от тях не са познати на хората, но ако сте инвестирали в самоличността и облика на фирмата Ви, е по-вероятно да оставите добро впечатление в очите на Вашите клиенти. Разбира се, дълъг е пътя към спечелването на доверие. Не разчитайте на еднократни маркетингови кампании.
  • За да бъдете по-запомнящ се. Четиридесет процента от хората си спомня по-добре това, което виждат, отколкото това, което чуват или четат. Това означава, че ако имате последователност в маркетинговите материали, които са свързани с Вашия бизнес, те ще увеличат шансовете Ви да бъдете в челните редици на умовете на потенциалните Ви клиенти, когато те се нуждаят от Вашите стоки или услуги.
  • За да обясните визуално името на Вашата фирма. Ако името на фирмата Ви съдържа малко известни думи или съкращения, логото може да даде визуални връзки за нейното значение.
  • За да се запомни по-лесно името на фирмата Ви. Трудните за произнасяне или запомняне имена на фирми затрудняват или отблъскват хората. Когато потенциалните клиенти се нуждаят от Вашите услуги, те не могат да си припомнят едно трудно име. Но ако се засили името с интересни и завладяващи графики, те са по-склонни да се сетят, да вдигнат телефона и да Ви наемат.
  • За да обясните необичайната линия на бизнеса Ви. Ако Вашият бизнес е нетрадиционен или в трудна за обяснение промишленост, логото може да помогне да се изясни, какво точно е това, което правите.
  • За да Ви отличава от конкуренцията. Едно добре проектирано лого може да Ви постави далеч над конкуренцията, особено когато е подплатено със силна маркетингова програма.
  • За да се съобразите с очакванията. В някои индустрии, лого е просто задължително. Особено в сектора на творческите услуги, където логото е стандарт.

Тези ползи ще засилят бизнеса Ви и доверието в него, така че обмислете бъдеща изработка на лого и корпоративна идентичност възможно най-скоро.