Как бавното зареждане на страниците може да съсипе Вашият онлайн маркетинг?

За съжаление, нещата не винаги работят, като нашите очаквания, а понякога интернет страниците стават недостъпни от неочаквано прекъсване поради различни причини, оставяйки посетителите в хаос. Това определено не е нещо добро и може да съсипе онлайн репутацията на Вашият уеб сайт.

Трудно е да се изчислят точните финансови щети, които бавното зареждане може да причини на Вашият бизнес. Но по отношение на дигиталния маркетинг, Вашата инвестиция става неефективна, ако сайтът е недостъпен за потребителите.

Проблемите с уебсайта вредят на репутацията в Google и други търсачки

Значителен брой от потребителите достигат до Вашият уебсайт чрез търсачките, защото обикновено много малък процент от потребителите са запознати с Вашият URL и го въвеждат директно в уеб браузъра. Трафикът през търсачките към Вашият сайт зависи от позицията му в класирането при търсене. А мястото на страниците в резултатите на Google се случват чрез сложен алгоритъм и едни от аспектите, които се считат за важни за класирането, са поведението на потребителите във Вашият сайт и различни проверки на Google за параметри, включително брой на потребителите кликнали сайта за определени ключови думи, грешки при достъпването на сайта, продължителност на зареждане или напускане на сайта веднага. Google маркира такива сайтове като ненадеждни, ако съществува проблем с всеки един от тези елементи. При това положение сайта ще губи репутацията си и позиции в резултатите от търсенето на страницата. Когато това се случи, годините упорита работа по изграждане на Вашето име в онлайн пространството, ще бъдат загубени.

Загуба на инвестиции

Фирмите харчат много пари и време за дигитален маркетинг, за да оптимизират своите сайтове така, че да могат да увеличат видимостта им в търсачките и да изпреварят конкуренцията в класирането на страниците. Определено тези компании очакват добра възвръщаемост на инвестициите под формата на увеличаване на продажбите и печалбите. Въпреки това, ако сайтът е бавен, е неефективно да се инвестират пари за трафик. Представете си, че сте потребител на интернет и искате да пазарувате, намирате добро място, от където да си купите дадено нещо и този сайт зарежда изключително бавно. Това е много разочароващо преживяване за всеки клиент и има малки шансове този потребител да използва Вашият сайт в бъдеще.