5 въпроса, на които да отговорите, преди да създадете своя уеб сайт.

Голяма част от хората не знаят как точно да планират да изглежда техният уеб сайт. Както може би знаете, Вашият уеб сайт е едно от първите неща, към които хората отправят поглед. Ето защо е важно неговото планиране да протече внимателно и прецизно. Правилното подаване на информация към уеб дизайн агенцията, която сте избрали е изключително важно, за да постигнете желания резултат. По този начин Вие гарантирате своята удовлетвореност и успех. Един от правилните подходи за планиране на един чудесен уеб сайт е като предварително отговорите на следните 5 въпроса.

  • Как да накарате хората да посетят уеб сайта, който току-що сте създали?

По-специфично казано, какви маркетингови техники да използвате, за да привлечете вниманието на съответната таргет група? Хубаво е да изясните в кои канали ще поставите своя бизнес, дали използвайки Pay-per-click реклама в търсачките, социални мрежи или PR? Крачката, която ще предприемете в тази посока е много ключова. За да отговорите на тези въпроси е необходимо да прецените колко сте готови да похарчите, за да постигнете целите си.

  • Кой ще посещава сайта?

Вашият уеб сайт се нуждае от различни посетители. А Вашата цел е да откликнете на това, което те търсят. Достъпът до него трябва да трае няколко секунди, а ориентацията да е бърза и лесна, така че всеки човек да знае каква следващата стъпка да предприеме. Някои въпроси, на които да обърнете внимание са дали е нужно да се впишат в бюлетин? Дали те трябва да кликнат върху линк, за да получат повече информация? След като определите с каква цел посетителите кликват върху Вашият корпоративен уеб сайт или онлайн магазин, лесно може да разберете кое е нещото, което ги интересува най-много. В тази ситуация, обаче има една особеност – не се опитвайте да угодите на всички, а направете сайта си възможно най-лесен за навигация и с полезна информация. Ако го претрупате с твърде много съдържание, рискувате той да стане много труден за асимилиране. По този начин посетителите ще бъдат объркани и бързо ще го напуснат. Затова съсредоточете вниманието си върху няколко ключови елементи и със сигурност ще спечелите!

  • Какви въпроси биха имали Вашите посетители?

Някои от въпросите, които и Вие сте си задавали при клик в непознат сайт са дали съм на правилното място? От колко дълго са на пазара? Мога ли да си го позволя? Как да съм сигурен, че услугата или продукта, който се предлага е качествен? Как да науча повече за тази компания? Как да осъществя контакт? Смисъла в тази ситуация е да отговорите на тези въпроси, преди те да са възникнали. Например, ако Вашите посетители са влезли с цел да осъществят покупка на продукт, с който сте добре известни в индустрията, то този продукт трябва да е лесно достъпен. По този начин Вие помагате на бъдещият клиент да стигне бързо до него и да осъществи своите цели. В тази ситуация кратки и ясни подканващи текстове вършат страхотна работа.

  • Какво искате посетителите да правят?

В този случай въпросите, които възникват са дали се стремите те да вдигнат телефона и да Ви се обадят? Да използват E-mail? Да се впишат своите данни в бюлетин? Да закупят продукт онлайн? Добрия уеб сайт ще напътства лесно хората да стигат там, където Вие искате. Ако продавате продукт, то убедете ги и улеснете те да купуват. Направете преживяването им възможно по-леко и приятно. Ако предлагате услуга то изтъкнете предимствата, заради които трябва да се възползват. За да го постигнете бъдете ясни. Не ги карайте да се замислят.

  • По какъв начин, искате посетителите да поддържат връзка с Вас?

Не забравяйте, че повечето хора, които посетят сайта Ви няма да се превърнат в клиенти. Фактите сочат, че само 1 от 100% от посетителите ще осъществят контакт с Вас или ще се впишат в бюлетин, или ще купят нещо. Разберете какъв тип форма на комуникация предпочитат и изтъкнете предимството, поради което да го направят. Това може да стане чрез e-mail, Blog, Twitter, Facebook, LinkedIn, Google и др. Важна особеност: Обвързването с Вашите посетители е от съществено значение, тъй като повечето от тях не се превръщат в клиенти от първия път. Важно е Вашето присъствие да им бъде периодично и тактично напомняно.  

Разбира се, това са само част от нещата, на които да обърнете внимание, когато планирате своя уеб сайт. За да създадете успешно онлайн присъствие може да се свържете със специалистите в бранша от slavov/studio.