Пролетна чистка на Вашия уеб сайт

Някои компании влагат толкова време, средства и енергия върху ключови функционалности в своя бизнес, поради което често загърбват облика на своя уеб сайт. Това е лошо, защото уеб сайта трябва да е прозорец към бизнеса, през който бъдещите клиенти гледат. А дали при Вас този прозорец прилича повече на врата?

Не е важно просто да имате уеб сайт, а редовния му update, да сте в крак с новите тенденции и да предлагате значимо съдържание, за да поддържате интереса на своите клиенти. Ако не обърнете внимание на тези неща, рискувате потребителите да се обърнат към Вашите конкуренти. Ако не искате това да се случи...

Преминете към действие!

Пролетта наближава и е крайно време да обърнете внимание на своя уеб сайт. Направете списък с нещата, които трябва да промените.

За да помогнем, ние от Slavov Design Studio ще Ви дадем няколко съвета.

Прегледайте съдържанието.

Преценете дали е актуално. Ако сте запазили съдържанието непроменено за твърде дълъг период от време, рискувате потребителите да изгубят интерес. Със сигурност те не целят да виждат продукти или да четат информация датиращата от 2005 г., нали? Важно е, също така, да опресните структурата, правописа и граматиката на съдържанието.  Добавете нова информация, а ако се затруднявате винаги може да се допитате до копирайтър от Slavov Design Studio.

Призовавайте към действие.

За да се възползват потребителите от услугите ви, уверете се, че имате силно присъствие, което подканва хората да предприемат следващата крачка. Как да стане това, с бутони като: “вижте тук”, “позвънете сега”, “свалете оттук”, “впишете се” и т.н.

Добавете нови изображения.

Ако имате нова материална база, нов персонал, нови продукти, то защо да не ги включите? Направете така, че всички нови продукти да фигурират в сайта с правилната цена, а техните изображения да са с подходящо качество и размер, за да може сайта Ви да функционира добре.

Включете нови референции.

Това е важно, защото хората искат да знаят дали дадена фирма е добра. Затова, т. нар. Feedback е значима част от онлайн присъствието Ви, от която може успешно да се възползвате. Изградете доверие, което ще Ви направи по-близки с хората. Така гарантирате трафикът към сайта да се увеличи.

Проверете формите за контакт.

Трябва да сте сигурни, че те функционират адекватно и отговарят на действителността. Те са начинът, по който хората се свързват с Вас.

Сайта ви респонсив ли е?

Т.е. дали сайта Ви е пригоден за различни устройства? Ако някой го разглежда от мобилен телефон, а той не е респонсив, рискувате да загубите този потребител.

Обърнете внимание на менюто.

Разполага ли с лесна и бърза навигация? Важно е да не обърквате вашите посетители, а да им посочвате най-бързия начин за достигане на желаната информация или продукт. Затова проверете дали то е видимо и прави това,  което пише на него. Ако от 5 до 10 сек. посетителите не открият това, което търсят, те със сигурност ще напуснат сайта Ви.

Google Analytics

Вашият сайт има ли Google Analytics? Това е статистиката, на която се базира той. От този анализ, Вие може да разберете какво пазаруват потребителите, кое се харесва повече, от къде научават за Вас,  от къде достигат до сайта Ви, колко време прекарват в него, на кои страници обръщат повече внимание, кои устройства се използват повече и т.н. Всеки бизнес е важно да познава своите бъдещи клиенти. Google Analytics e инструмент, който може да използвате, за да подобрите своите услуги и уеб сайт като цяло.

Ако все още нямате Google Analytics сега е момента да го направите. Свържете с нас, за да Ви помогнем.