Социалните мрежи са полезен начин, който фирмите използват, за да рекламират. Вариантите за позициониране на своето онлайн присъствие в социални платформи като Facebook, Instagram или Twitter са много. Колкото по-атрактивно и иновативно го правите, толкова бизнесът Ви може да бъде забелязан повече. Използването на последните тенденции за реклама са сигурен начин да спечелите много последователи. Затова не се плашете да бъдете креативни и различни, защото само така може да постигнете успех.
Един от най-нашумелите начини е рекламата в Carousel формат. Този инструмент претърпя редица промени, като основната цел беше да става все по-интересен и интерактивен, привличайки вниманието на все повече потребители. Със сигурност сте го срещали, скролвайки през Facebook News Feed-a.
Някои хора смятат, че след като продават само един продукт, рекламата в Carousel не е добра идея. Но това не е така. Carousel-ите позволяват да играете с дадено изображение и да го прелеете в няколко отделни слайда. Възможностите са много и всичко зависи от Вашата креативност, въображение и цел. Carousel-ите са уникален начин, чрез който може да продавате.
Този формат Ви позволява да използвате до 5 слайда (изображения или видеа), на които може да се кликва. Те са линк, който играе ролята на подканващ механизъм към покупка, поръчка, телефонно обаждане, посещаване на сайт или страница и т.н. Всичко това съчетано с атрактивна визия, независимо дали е изображение или видео, ще Ви помогне да постигнете впечатляващи резултати.
Предлагате услуга? Чудесно! Чрез carousel рекламата може в няколко изображения или видео да обясните това. Подходяща е също така за онагледяване на мобилно приложение, показвайки неговите характеристики.
Ако предлагате преса за коса, например, може в няколко отделни изображения да накарате хората да проследят процеса от начало до край. Визуалната комуникация е изключително важна, когато целите да пласирате свой продукт или услуга.
Друга идея, която можем да Ви дадем е да използвате carousel рекламите, за да представите своя продуктов каталог. Така всеки човек може да разгледа скролвайки между различните изображения. Предимството на carousel-а е, че можете да напишете описание и цена под всеки слайд. Възможностите са много, затова не се колебайте да експериментирате.
Ако искате да научите повече, винаги може да се свържете с екипа на slavov/studio. Готови сме да Ви помогнем.