5 причини да правите ремаркетинг

Питали ли сте се защо ремаркетингът е важен?

Ако не сте успели все още да надникнете в света на ремаркетинга, то ние Ви гарантираме, че губите ценно време и много потенциални клиенти. Ремаркетингът дава шанс да достигнете отново до онези потребители, които са посетили Вашия сайт. Как това Ви помага, ще разберете от следните 5 причини:

  • Основната причина да правите ремаркетинг на сайт e, за да превърнете посетителите му в клиенти. Това е важно, защото в днешно време потребителите обичат първо да правят проучване, преди да осъществят покупка. Понякога причина те да напускат сайта Ви, може да се дължи на лоша ландинг страница, на липса на комуникация и доверие към бранда. Затова ремаркетингът е важен, за да успеете да достигнете отново до тези потребители, да ги върнете обратно в сайта си и да ги превърнете в свои клиенти.
  • Ремаркетингът е лесен и евтин начин за конвертиране на потребителите в клиенти.  Като цяло СРС-а може да е много по-нисък, когато правите ремаркетинг. Това е една от причините, заради които го препоръчваме на нашите клиенти. Възможно е във Вашата платена реклама да плащате по 2$ на клик, за да доведете даден потребител на своя уеб сайт, но в други случаи може да платите само 0.50$, за да постигнете същия успех. Със сигурност бихте предпочели по-евтиния вариант. Нали? Постигнете целите си за по-малко пари.
  • Заложете повече! В зависимост от сферата, в която работите, може да заложите повече във Вашите ремаркетинг реклами. Направете рекламите и ландинг страниците солидни и ще постигнете впечатляващ успех. Това е ефективен начин, с който постоянно ще напомняте на потребителите за Вас и за продуктите, които предлагате.
  • Покажете на клиентите своята алтернативна страна. Много хора решават да не променят рекламите си, когато правят ремаркетинг. Промените обаче оказват силно влияние. Например, ако рекламирате продукт за справяне с болката, то може би вместо рекламата Ви да заявява проблемът с думите: “Болка!”, може да попита: “Още ли ви боли?”. Вижте как добавянето само една дума променя рекламата осезаемо.  Идеята е да покажете на потребителите, нещо което не знаят, да им помогнете да решат своите проблеми и да си тръгнат удовлетворени. Затова правете своите ремаркетинг реклами с креативна мисъл и по-интересни от предходните. Така ще привлечете повече хора. В това се изразява ремаркетингът, в търсене на начини, чрез които да хванете потребителя и да го превърнете в клиент. И не забравяйте, че винаги има причина, защо те не се превръщат в клиенти от първия път, а Вашата цел да откриете коя е тя.
  • По-честото показване на Вашия бранд е много важно! Трябва да се погрижите да визуализирате редовно своя бранд в интернет, така че хората да Ви запомнят още повече и да знаят кои сте Вие. Но трябва да бъдете внимателни и да определите точно колко пъти искате да се показва рекламата Ви и в кои часове, за да не отблъсквате.