В последно време наблюдаваме, че редица фирми публикуват на своите бизнес страници дълги текстове към постовете, като в повечето случаи ни отказват още в началото да продължим. Мнозина смятат, че ще привлекат вниманието с дълги и тежки писания към постовете, мислят, че е по-авторитетно... Това е огромна грешка, защото хората онлайн, особено тези които използват мобилни устройства, нямат време да четат всичко. Хората са на работа, забързани в ежедневието и искат да открият това, което им трябва бързо и лесно. Ето защо, с тази статия ние ще Ви обясним как да създадете перфектния пост и да постигнете целите си.
От проучването и опита ни отрихме кои са основните 5 съставки, за създаването на добър пост:
1. Линк
2. Кратък текст – максимум 40 символа
3. Публикуване извън пиковите часове
4. Значимост и качество на съдържанието
5. Постът е публикуван на определена амплитуда от предходния
Гореспоменатите примери са чудесен начин, който да се превърне в основа на Вашата маркетингова стратегия. Бъдете свободни да експериментирате и тествате, за да видите от кое реално печелите повече.
Сега ще разгледаме по-подробно всяка една от тези съставки.
Перфектният Facebook пост е този с линк!
Доказано е, че линк постовете получават 2 пъти повече клика. Тези данни са иззети от самия Facebook, който редовно публикува теми и ъпдейти, които да са в помощ на маркетолозите. Много често се питаме кой е по-добрия вариант когато публикуваме – изображение или линк? Е, със сигурност с линка ще спечелите повече. Той е по-добър вариант, защото е с вградени мета тагове от страницата, включвайки заглавие, описание и изображение.
Перфектният пост е с кратък текст, по-малко от 40 знака.
Постове с такава дължина е видно, че се представят доста по-добре от тези с дълги и тежки описания. Разгледайте и ще се убедите сами! Също така те са много по-лесни и приятни за четене. В повечето случаи дългите романи отегчават и хората бързо изгубват интерес. Не се отдавайте на твърде много писане и не забравяйте, че винаги може да допълните с текст в самия линк – заглавието и описанието.
Перфектният Facebook пост не се пуска в пиковите часове.
Обяснението тук е много просто. Истината е, че Вие се състезавате с хиляди други конкуренти, които се стремят да публикуват в пиковите часове, считайки, че постовете им ще достигнат до най-много хора. Тогава Facebook News Feed-a се препълва с информация и става много трудно да проникнете през всички други и да реализирате добър брой импресии и reach. Правете го тогава, когато по-малко хора пускат. Тогава имате много по-голям шанс да достигнете до по-голяма аудитория. Съсредоточете се да публикувате повече през уикендите и след редовните работни часове. Най-добрите часове за публикуване на пост са между 17:00 и 1:00 през нощта.
Публикациите във Facebook трябва да имат ясно изразена стратегия на споделяне. Важно е да се съсредоточите върху няколко особености:
Публикуване на качествено съдържание, което интригува и кара хората на харесват и коментират.
Едно от нещата, които Facebook стриктно наблюдава, са харесванията и коментарите под публикациите. По тях се определя към кой пост интересът е повишен и го класират повече в News Feed-a. Това ще Ви направи несъмнено по-видими и ще спечелите повече последователи. Публикувайте това, което хората искат да чуят, привлечете вниманието им и ги провокирайте да пишат. Това включва дори и негативните коментари, тъй като те са отново начин, с който да се предизвика дискусия.
Със сигурност всеки стартиращ бизнес има нужда от качествено онлайн позициониране, особено в мрежа като Facebook. Важно е да оцените нейните качества и ефектът, който може да постигнете. Slavov Studio е фирма, която може да ви помогне. Ако се нуждаете от информация, не се колебайте да се свържете с нас.
Нека заедно постигнем високи резултати!