Защо Facebook Pixel-a е толкова важен?

Интересен е фактът, че все още съществуват маркетолози, които са объркани и дори не използват Facebook pixel-a или не разгръщат пълния му потенциал. Това се дължи на причината, че те все още не осъзнават неговото значение и дори смятат, че не е нужен.
Е, тогава е нормално да си зададем въпроса, необходим ли е Facebook Pixel-a?
И още как! И причините за това са адски много.
Без този Facebook Pixel Вие ограничавате себе си и нямате шанс да използвате всички популярни методи за таргетиране. Няма как да проследите и да оптимизирате конверсиите и да загърбвате смисъла на всичко, което се опитвате да направите. Няма как да правите маркетинг в социалните медии 100% професионално, ако нямате имплементиран Facebook Pixel.

За да го създадете и добавите трябва да имате известни знания по програмиране или да се допитате до програмист за помощ. Необходимо е да се добави определен код между head таговете на всяка една от страниците на даден уеб сайт. Веднъж когато това стане, магията се случва! Какво Ви позволява да правите Facebook Pixel-a?

  1. Website Custom Audience

Facebook знае кога някой е посетил сайта Ви, както и кои страници е разглеждал. В резултат на това Вие имате възможност да таргетирате много по-качествено и да създаде много пълноценна custom audience. Ето и подробните данни, които получавате:

  • Всички Ваши посетители през изминалите 1 – 180 дни
  • Хора, посетили определена страница или група страници
  • Хора, посетили само една определена страница, а не други
  • Хора, посетили през последните 180 дни, но не повече
  • Хора, извършили определени действия за Х пъти за Х лева
  • Хора, които са сред топ 5%, 10 %, 25% от най-активните посетители.
  1. Standart Events

Използвайки standart events, можете да вкарате допълнителен код към определени страници, за да подскажете на Facebook за основното действие, което посетителите извършват на тази страница. Standart events включват:

  • Търсачка
  • View Content
  • Add to Cart
  • Add to Wishlist
  • Initiate Checkout
  • Add payment info
  • Purchase
  • Lead
  • Complete registration

Разбира се, може да вкарате и още код, за да осигурите още по-детайлен анализ на това, което се случва. Това е много важно за създаването на динамични реклами.

  1. Custom Conversions

След като пикселът е инсталиран във Вашия уеб сайт, Фейсбук вече ще знае кой и кога е посетил сайта и дадена страница.

  1. Проследяване на конверсиите

Конверсиите се базират на активността във Вашият уеб сайт. Така че, всеки който достигне до тези страници чрез standart code-a, това ще бъде отчетено като конверсия от Custom Conversion и Facebook ще го съобщи в анализите при Вас. За да активирате Conversion Tracking-a, трябва да го направите от менюто на Pixel Tracking. С това резултатите Ви ще добият много по-голямо значение.

  1. Conversion Optimization

Това е процес на подобряване на ефективността на уебсайт или маркетингова кампания с цел увеличаване на процента посетители, които извършват желаното действие (като покупка, регистрация или попълване на форма). Това включва тестове, анализи на потребителското поведение, оптимизация на дизайна и съдържанието, както и използване на социални доказателства и персонализирани предложения, за да се улесни преминаването на потребителите през различни етапи на покупателния процес.

  1. Динамични реклами.

Ако имате голям онлайн магазин или e-commerce сайт, притежаването на този пиксел е закон! Но дори да го използвате, все още може да не е съвсем пълноценно. Този пиксел Ви помага да създавате динамични реклами, продуктов каталог и да рекламирате с определени предварително създадени темплейти.

За финал – липсата на Facebook пиксел на Вашия уеб сайт Ви осигурява ниско таргетиране, проследяването на резултатите е почти невъзможно и не може да оптимизирате своите действия, за да извършите това, което искате. И това наистина е жалко и няма как да помогне на Вашия бизнес. Затова, ако искате да имплементирате Facebook pixel, така че той да работи за Вас, не се колебайте да се свържете с нас!