Вашият онлайн магазин готов ли е за Black Friday?

Black Friday наближава и хората, които го чакат с нетърпение, са много! Както знаете, този ден стана изключително популярен и в България през последните години, и все повече фирми се възползват, за да увеличат значително своите продажби. Тази година Черен петък ще бъде на 24.11.2017. Някои от Вас може би вече виждат банери и реклами навсякъде из интернет, оповестяващи за предстоящите шокиращи намаления! Много потребители вече са се организирали да сложат във Favourites много продукти от любимите си електронни магазини. Да, големите намаления и промоции съвсем скоро ще бъдат факт! И за да бъде Вашият онлайн магазин сред елита с най-високи продажби, то трябва да помислите и да изградите своята уеб още стратегия сега!

В случай, че не сте наш клиент, то бихме Ви посъветвали да вземете предвид хостинга и софтуера на сайта Ви, особено когато става дума за очакван огромен наплив на хора! Тези две особености, заемат важна роля в това да се предотврати пренатоварването на сайта, неработеща база данни или най-лошото - недостъпен сървър. За да унищожите риска от възникване на подобни проблеми, които са често срещани по време на Black Friday, задължително се консултирайте с агенцията, която е изработила Вашия електронен магазин.

Black Friday е изключително актуален и добър маркетингов способ, който да използвате, за да популяризирате бизнеса си, да увеличите трафика към сайта си и, разбира се, продажбите! Ето защо Black Friday е истински рай за маркетолозите и собствениците на онлайн магазини, особено когато продавате продукт, който се търси и харесва! Правилното планиране и подход несъмнено са ключът към успеха.
За да бъдете част от тенденцията, ето няколко съвета от нас как да подготвите Вашия онлайн магазин за Black Friday!

  • Определете кои продукти ще участват в Black Friday! Добавете всички т.нар. bestsellers!
  • Трябва всичко, което предлагате, да бъде налично на склад, особено продуктите, които ще участват в Black Friday. Всеки от Вас разбира колко разочароващо би било, ако Вашите клиенти не получат това, което искат, особено по празниците! Най-лошото, което може да се случи, е да ги разочаровате. Затова убедете се, че сте напълно подготвени да откликнете на търсенето.
  • Прегледайте и обновете всички продуктови страници. Важно е цените и намаленията да бъдат актуални и на видно място, за да могат клиентите лесно и бързо да ги виждат. Също така е важно е да знаете, че потребителите са нетърпеливи и в много случаи, ако срещнат дори минимална спънка по пътя си, те моментално се отказват и отиват да търсят на друго място. Никой не желае това, нали?
  • Обновете Home page-a на онлайн магазина така, че посетителите да могат мигновено да виждат всички актуални оферти и промоции както и датите, на които те ще са активни. За тази цел може да поставите изображение на видно място, което с линк да отвежда към продуктите в промоция. Трябва също така да има информация за начините на доставка, продължителност на промоцията и условията за връщане.
  • Уведомете предварително своите настоящи и потенциални клиенти за предстоящи промоции. За да го направите успешно, трябва да планирате и организирате добре своите имейл маркетинг кампании, реклами в социални мрежи и търсачки и т.н. Не се страхувайте да използвате всички актуални социални канали, за да достигнете до максимален брой хора.
  • Създайте повече нетърпение и засилете чувството на очакване, като стартирате Countdown (обратно броене) до Black Friday! Това е чудесен социален похват, с който да ангажирате публиката и да я накарате да Ви следи.

Пожелаваме Ви успешна кампания и много продажби!

Ако имате нужда от консултация относно това, как да изградите правилно своята маркетингова стратегия, не се колебайте да се свържете с нас!