Organic Vs. AdWords! Трябва ли да рекламирам, след като съм на 1-ва страница?

Решихме да напишем тази статия за всички наши настоящи и бъдещи клиенти, тъй като получаваме доста запитвания на тази тема.
Разбира се, че е хубаво сайтът Ви да се класира органично на първа страница. Ако сте и в топ 5, още по-добре. По тази начин Вашият бизнес несъмнено е много по-видим и явно има приложено SEO на ниво. Но има някои особености, които трябва да имате предвид, тъй като рано или късно ще Ви направи впечатление, че колкото и да се стараете, посетителите в сайта Ви значително намаляват.
Нормално е да изпаднете в паника и почуда, тъй като сте на първа страница и в топ 5, а трафикът към сайта Ви непрестанно пада! Е, причината е една и тя се нарича - AdWords и фирмите, които го използват. Затова, ако искате да дръпнете повече и да увеличите потока хора към сайта си или към Вашия нов онлайн магазин, трябва да влезете в играта! Може би ще ни попитате защо? В следващите редове ще Ви разкажем именно това:

1. С Google AdWords Вашият бизнес влиза в ТОП 3. Кой не иска да бъде там?! По този начин Вие ще сте сигурни, че Вашият сайт е от първите 3, които потребителите виждат при търсене по ключова дума. Това има огромно значение, защото повечето онлайн потребители не откриват разлика между платените и органични резултати и кликат на първото, което видят. Предимството на рекламите в Google е, че те излизат над органичните резултати. Това несъмнено Ви прави мигновено откриваеми и шансът трафикът към сайта Ви да се увеличи е много по-голям.

2. Ако Вие не инвестирате в AdWords реклама, бъдете сигурни, че някой друг ще го направи. Така рискувате конкуренцията да открадне Вашите потенциални клиенти. Шансът някой да кликне на AdWords реклама е много по-голям, отколкото на някой органичен резултат. А и самата реклама е много по-гъвкав инструмент, който може да променяте и нагласяте многократно според своите нужди. Това я прави много удобна и ценна в стремежа за постигане на целите Ви. Адекватният маркетингов подход и качественото оформление също правят рекламата много по-точна, информативна и конкретна.

3. С Google AdWords имате много по-добър контрол над това, което се случва, както и имате шанс за специфично таргетиране на определени параметри. Имате възможност да контролирате разходите, местоположението за показване, таргетиране на точни потребители, отчитане на ефективност и много други. С обикновеното SEO това е невъзможно. AdWords може да Ви донесе много по-бърз резултат от SEO-то, а и е много по-лесен за управление. Разбира се, изключително силно подкрепяме тяхното комбиниране, което със сигурност ще ви донесе невероятни резултати!

Още нямате реклама с Google AdWords? Не губете време и нека бизнесът Ви да започне да печели сега! 

Свържете се с нас, нека обсъдим стратегията заедно и да направим това, което е най-добро за Вас!