уеб дизайн студио

10 начина да бъдете по-добри на своето работно място.

В тази статия ще Ви предложим няколко начина, на които да обърнете внимание, за да бъдете успешни на своето работно място. Как да успеете да бъдете добри в работата си, да постигнете страхотни резултати и повече доволни клиенти? Като осъзнаете, че Вашите усилия и всеотдайност на работното място са много важни. Независимо в коя индустрия работите, ние Ви предлагаме няколко практични съвета, с които да постигнете възможно най-много.

 

  1. Заздравете своите комуникационни умения. Важна част от това начинание е да не игнорирате т. нар. емоционална интелигентност, както и нивата на Вашето IQ. Много проучвания сочат, че хора с високо IQ имат способността да се справят много по-добре със стреса, общуват много по-лесно с околните, отворени са за обратна връзка и владеят емпатията. Кой не би искал да бъде около такъв тип хора? С тях се работи лесно и приятно, а конфликтите са много по-рядко срещани. За да бъдете по-емоционално интелигентни, започнете да изслушвате повече. Важно е общуването да е свободно, да не заемате отбранителна позиция и да контактувате с колегите си.

 

  1. Демонстрирайте признателност. Идеята за това е проста и изисква минимално усилие. Научете се да казвате “Благодаря”. Много учени твърдят, че този акт на признателност е полезен не само за междуколегиалните взаимоотношения, но дори и за здравето.

 

  1. Създайте повече връзки. Служителите, които общуват най-много с колегите си на работното място, са тези, които имат най-голямо влияние. И колкото повече си сътрудничат с другите, толкова по-високо се възприемат, че са в организацията. Това ги прави видими и търсени от околните, както колеги, така и клиенти. За да се превърнете в по-компетентни служители и да разширите мрежите си, започнете да не се страхувате да говорите за това, което не знаете. Липсата на опит предизвиква появата на въпроси, които от своя страна биха могли да Ви свържат с хора, които никога не сте срещали. Така Вие научавате нещо ново, но и създавате нова връзка.  

 

  1. Създайте своя собствена програма за развитие. Ако Вашата фирма не разполага със собствена стратегия за развитие на бизнеса, то това не бива да Ви спира да я създадете. Чудесно място за това са конференциите и семинарите. Постарайте се хората да чуят за Вас и фирмата, в която работите, като по този начин Вие изпъквате над другите в бранша и затвърждавате своите авторитетни позиции. Ако непрестанно търсите начини за развитие Вие ще се превърнете в човек, който поема инициатива, ще демонстрирате желание за работа и усъвършенстване.

  

  1. Изисквайте обратна връзка от своите клиенти. Така Вие винаги ще знаете какво се случва, на какво място сте позиционирани и какво мислят околните за Вас. Разбира се, по този начин ще разберете на кое да наблегнете, за да станете по-добри.

 

  1. Станете по-добри в поставянето на цели. Поставянето на цели извън комфортната Ви зона е началото на нещо грандиозно. Това много често ще доведе до максимално влияние. Това, разбира се, не означава да поставите цел и да включите на автопилот до достигане на нейния финал. В повечето случаи без да се потрудите здраво, постигането на целта е невъзможно. Стремете се към прогрес и непрестанно предизвиквайте себе си. Много проучвания сочат, че обсъждането на целите и успеха между служителите ги мотивира.

 

  1. Станете по-добри в организирането на времето си. Осъществяването на целите и то в срок със сигурност ще окаже добро влияние и впечатление. Спазването на крайния срок за бизнеса е много важен.

 

  1. Изпращайте по-добри e-mail-ли. Това означава кратки, ясни текстове, които директно минават към същността на посланието. В днешно време дори има литература, която учи как да пишем мейли по-добре, за да бъдат по-ефективни. Така ще покажете, че времето е ценно за Вас, а и няма да затормозите получателя и той с удоволствие ще чете написаното всеки път.

 

  1. Влезте в играта на социалните мрежи. Използвайте социалните мрежи, за да разпространите това, върху което работите. Те могат да бъдат изключително ефективен инструмент, с който Вие и Вашият бизнес да дръпнат нагоре още повече.

 

  1. Усъвършенствайте начина, по който се справяте с конфликтите. Когато в една фирма, работят повече от 2-ма души, появата на конфликти е неизбежна. Важно е как Вие ще се справите с тях. Много от тези разпри се дължат на различието в характерите, затова е важно да бъдете толерантни и да приемате околните такива каквито са. Важно е да разберете в какво се корени проблемът и да се опитате да го разрешите заедно. Трябва да сте склонни на компромис с цел постигане на целите и доброто име на компанията.