уеб дизайн студио

Вашият онлайн магазин готов ли е за Black Friday?

Black Friday наближава и хората, които го чакат с нетърпение, са много! Както знаете, този ден стана изключително популярен и в България през последните години, и все повече фирми се възползват, за да увеличат значително своите продажби. Тази година Черен петък ще бъде на 24.11.2017. Някои от Вас може би вече виждат банери и реклами навсякъде из интернет, оповестяващи за предстоящите шокиращи намаления! Много потребители вече са се организирали да сложат във Favourites много продукти от любимите си електронни магазини. Да, големите намаления и промоции съвсем скоро ще бъдат факт! И за да бъде Вашият онлайн магазин сред елита с най-високи продажби, то трябва да помислите и да изградите своята уеб стратегия сега!

В случай, че не сте наш клиент, то бихме Ви посъветвали да вземете предвид хостинга и софтуера на сайта Ви, особено когато става дума за очакван огромен наплив на хора! Тези две особености, заемат изключително важна роля, за да избегнете претоварване на сайта, неработеща база данни или най-лошото недостъпен сървър. За да унищожите риска от възникване на подобни проблеми, които са често срещани по време на Black Friday, задължително се консултирайте с агенцията, която е изработила Вашия електронен магазин.
Black Friday е изключително актуален и добър маркетингов способ, който да използвате, за да популяризирате бизнеса си, да увеличите трафика към сайта си и, разбира се, продажбите! Ето защо Black Friday е истински рай за маркетолозите и собствениците на онлайн магазини, особено когато продавате продукт, който се търси и харесва! Правилното планиране и подход несъмнено са ключът към успеха.
За да бъдете част от тенденцията, ето няколко съвета от нас, как да подготвите Вашия онлайн магазин за Black Friday!

  • Определете кои продукти ще участват в Black Friday! Добавете всички т.нар. bestsellers!
  • Трябва всичко, което предлагате да бъде налично на склад, особено продуктите, които ще участват в Black Friday. Всеки от Вас разбира колко разочароващо би било, ако Вашите клиенти не получат, това което искат, особено по празниците! Най-лошото, което може да се случи, е да ги разочаровате. Затова убедете се, че сте напълно подготвени да откликнете на търсенето.
  • Прегледайте и обновете всички продуктови страници. Важно е цените и намаленията да бъдат актуални и на видно място, за да могат клиентите лесно и бързо да ги виждат. Също така е важно е да знаете, че потребителите са нетърпеливи и в много случаи, ако срещнат дори минимална спънка по пътя си, те моментално се отказват и отиват да търсят на друго място. Никой не желае това, нали?
  • Обновете Home page-a на онлайн магазина, така че посетителите да могат мигновено да виждат всички актуални оферти и промоции и датите, на които те ще са активни. За тази цел може да поставите изображение на видно място , което с линк да отвежда към продуктите в промоция. Трябва също така да има информация за начини на доставка, продължителност на промоцията и условия за връщане.
  • Уведомете предварително своите настоящи и потенциални клиенти за предстоящи промоции. За да го направите успешно, трябва да планирате и организирате добре своите имейл маркетинг кампании, реклами в социални мрежи и търсачки и т.н. Не се страхувайте да използвате всички актуални социални канали, за да достигнете до максимален брой хора.
  • Създайте повече нетърпение и засилете чувството на очакване, като стартирате Countdown (обратно броене) до Black Friday! Това е чудесен социален похват, с който да ангажирате публиката и да я накарате да Ви следи.

Пожелаваме Ви успешна кампания и много продажби! Ако имате нужда от консултация относно това, как да изградите правилно своята маркетингова стратегия, не се колебайте да се свържете с нас!